Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Ny här ₍˄·͈༝·͈˄₎◞ ̑̑ෆ⃛

Av worldofsweetdreams - 15 mars 2014 14:41

Hej alla människor (~ ̄▽ ̄)~ 

 

Har precis börjat med att blogga har tänkt på det så himla länge nu att börja blogga och ja nu har jag börjat. 

Vad jag bloggar om är om mitt liv och vad jag gör. 

 

Jag kan ibland ge tips om  

 

● Anime eller Manga

● Japanska tv serier
● Musik
● Senaste modet i Japan
● Japansk mat
● Och om Japan vad som händer där

 

Och lite om mig och lite om mig jag är en tjej som är 18 år just nu.

Har hållit på med Japan och Anime/Manga i 8 år nu. 

Bor med min familj och våra 3 katter. 

Jag är helt förälskad i katter och jordgubbar. 

Och heheh~ Japan med. 

Men jag har en dröm som jag vill och jag kommer att göra det är att studera i japan sen när jag är klar med skolan.  

 

頑張れよ (Ganbare) = Kämpa på 

 

                                   

 

 
 
Garlipop- A japanese dolly lifestyle

Garlipop- A japanese dolly lifestyle

15 mars 2014 15:29

Men gud så fin blogg du har, och vilka bra val av intressen! Jag är och förblir helt förälskad i din blogg, den är supersöt!!! <3

http://www.garlipop.bloggplatsen.se

worldofsweetdreams

15 mars 2014 19:22

Tack så himla mycket fina du, känns alltid bra när man blir uppmuntrad säger det till båda vi "Fighto Oh" (๑ᴖ◡ᴖ๑)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av worldofsweetdreams - 25 mars 2014 17:12

                         Hej jag har bytt bloggsida så om du följer mig så kan du gå in här                                                                                                     (Tryck på katten) (づ。◕‿̹...

Av worldofsweetdreams - 20 mars 2014 11:45


                    Kyary Pamyu Pamyu: Yumeno Hajima Ring Ring               ...

Av worldofsweetdreams - 20 mars 2014 11:35

Idag så fick jag jobba hemma från skolan och imon så är jag ledig fett taggad av det, kommer bli rätt så skönt att sen nästa vecka komma ut på praktik och kunna komma ifrån skolan ett tag nu.Kommer antagligen vara med en kompis nu helgen blir inte så...

Av worldofsweetdreams - 19 mars 2014 12:17

            Name: Tsubasa Masuwaka (益若つばさ)                                                                                   Född: Oktober 13, 1985   Ex-Make: Naoki Umeda (梅田直樹...

Av worldofsweetdreams - 18 mars 2014 10:54

                                     Namida Bukuro (涙袋) Idag så tänkte jag att jag skulle prata om "Namida Bukuro (涙袋)" som även klass för "Tear Bag" men saken är om ni inte har hört det innan så är det inte så konstigt ...

Presentation


甘い夢の世界
Namn: ルイーズ (Louise)
Född: 28 Augusti 1995
Intressen: Jpop/Jrock, Musik, Rita, Anime/Manga, Cosplay, Japan ₍˄·͈༝·͈˄₎ฅ˒˒

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards